5 dagar eller "skriv aldrig ett CV på engelska..." eller "Ha en trevlig resa och se upp så inte någon ryss äter upp er"

... eller "sätt inte för lång rubriker".

Det är fruktansvärt jobbigt att översätta ett CV. Alla uttryck osv. Köpt Tyda för en vecka i alla fall och förundras över hur fantastiskt bra tjänsten är!

Clixen är också färdigsorterad, har plats att lägga in ungefär 2 GB musik till, något som säkert kommer vara uppskattat =)

Jag har också planerat en del inför lördag, jag tror att det kommer bli jätteroligt! Jag ser fram emot att träffa alla underbara människor igen! Få den där härliga känslan som på studenten, att man kanske betyder något för rätt många människor =)

I alla fall. Jag lade mig sent igår och gick upp tidigt idag, så nu ska jag i säng! Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0