6 dagar kvar eller "Titta det snöar"


Idag har jag äntligen gjort klart den jobbiga översättningen av mitt arbetsintyg. Hoppas att det blev okej.

80 nya medlemmar värvade! Jag blir mer och mer impad av kapaciteten i vårt distrikt! Detta betyder att vi slog vårt nya värvarmål med! Nytt mål; 300! Och som Stefan sa, det här lämnar jag?! Jag tror det är nyttigt för både distriktet och mig själv ;) Men UNF kommer jag inte ge upp!

Idag har också den första "riktiga" snön kommit. Det var till och med vitt en stund på altanen. Jag vill ha lite snö innan jag åker =D Det är inte alla som förstår min förtjusning över snön.

Annars har jag börjat sortera upp musiken på min mp3-spelare. Hittade många gamla godingar, men det är också en hel del som ryker.

Nej, nu måste jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Väldigt intressant blogg. :) Jag tycker att du skriver bra!



SV: Nej precis! Den behandlar ju inte och tar hand om håret, eftersom det inte finns några vidare bra ämnen i det som ser till att håret blir mjukt eller skyddar det o.s.v. Så jag tycker att du har gjort ett bra val :)

2009-11-05 @ 13:02:20
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0