7 dagar kvar eller "DET ÄR BARA EN VECKA KVAR-panik"

Jaha, då var klockan sent igen, att jag aldrig lär mig!

Idag har jag lagt största delen av min dag på UNF. Det var värvning på Grönkullaskolan, resultat 55 nyvärvade! Detta gör att vi redan nu är över veckans värvningsmål på 100 nya medlemmar! Ett nytt mål är satt på 200, vilket jag tror att vi kommer klara (vi är efter två dagar uppe i 121 nya medlemmar, alltså krävs det 26,3 värvningar per skola de kommande tre dagarna). Jag måste verkligen berömma de duktiga värvarinspiratörerna (deras blogg hittar du här) som med sin säkerhet gjorde mycket av resultatet och som verkligen inspirerade oss!

Efteråt städade jag, Joel och Hannes UNF-rummet tills det såg nytt ut. Det tog sin lilla stund men jag är riktigt nöjd! Strax innan 18 kom jag tillslut hem efter en lång dag. Jag kommer verkligen sakna UNF!


Dagens roligaste, och det finns många tillfällen som slåss om denna utmärkelse, måste nog ändå vara när Sigfrids farfar Bengt ringde. Jag kollade upp annonser på katter åt honom och idag hade han fått hem en svart liten kattflicka på 3-4 år som var väldigt kelsjuk. Han lät så glad i telefonen!

Ikväll har jag dock drabbats av lite lätt panik. Det är prick en vecka kvar tills vi åker, och jag kan inte riktigt förstå det! Herregud, jag ska till andra sidan världen! Jag måste packa?! Jag måste ordna klart alla måste ha saker?! Jag måste översätta klart alla dokument?! Jag måste plocka runt massa filer?! Som sagt, det finns en hel del kvar att göra! Vore skönt att ha Sigfrid hemma och få lite hjälp, men nu är situationen som den är.

Men som sagt, återigen har det blivit sent, så jag borde verkligen lägga mig nu. Om jag nu kan sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0