En dag

Om en dag  har vi förhoppningsvis lyft från Arlanda. Just nu är det helt overkligt för mig. Vi har snart packat klart, bara småprylar kvar. Jag fattar som sagt inte, det har varit sån fokus på packandet att nervositeten har glömts bort. Nu är vi snart helt klara, ska titta på ett avsnitt true blood, duscha och umgås med familjen... Som sagt, jag kan inte förstå det...

Men det lär jag göra i morgon.

Lägg till er på mejllistan till min resdagbok då all dagboksverksamhet kommer föras över dit fom i morgon.

Vill ni nå mig är mejl lättast, [email protected].

Kram!
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=270826&section=undefined

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0