12 dagar eller "Working at the car wash"

Bonus! http://www.youtube.com/watch?v=h7XUaCUPfPk

Idag har jag verkligen städat Sigfrids bil, både på in och utsidan! Städat, dammsugit, tvättat, polerat invändigt och sen tvättat hela utsidan. Fyllt på spolarvätska och kylarvätska så nu är den i topptrim, i alla fall det jag kan göra =)

Detta projekt höll mig sysselsatt från 10 till 15.30, med paus för lunch. Sedan dess har jag umgåts med mormor och morfar, spelat igenom årets Korrö-låtar och spenderat ytterligare tid med m&m.

Jag börjar få lite smått panik för att jag förväntas sitta och titta på tv eller läs och vara llmänt trevlig och social när jag har massa saker att göra. I morgon får jag träffa älskling igen i alla fall så då ska det nog bli bättre. Vi åker till Kalmar fredag-lördag, så det blir lite paus. Ska dock föra över mina dokument på en USB-sticka och se om det är något jag kan jobba med, ex tömma clixen. Passar på att uppdatera programvaran!

Nu ska jag upp och bädda åt mig i JBs sovrum.

Godnatt alla, ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: NYAPPYhero^^D

fin blogg:D

2009-10-30 @ 23:38:23
URL: http://heroghasemlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0