13 dagar eller "Sista dagen på jobbet"

Idag gjorde jag antagligen min sista dag på jobbet. Antagligen, då resten av tiden fram tills vi åker är rätt uppbokad. Jag lämnade en ansökningslapp för sommarvikariat redan nu, så slipper man tänka på det.

Sigfrid har jobbat ås mycket på sista tiden att det känns som att jag måste dra allt själv. Detta har varit rätt tungt, men nu känns de som att det måste ske en förändring. Till helgen hoppas jag kunna skjuta över lite ansvar, det är nog nödvändigt för att jag inte ska få panik dagarna innan.

Förresten. Någon som skulle kunna hjälpa mig med att översätta ett dokument till Engelska? Det är en A4 med lite lite text på (ca 16 rader). Vore bra att få någon annans input på det hela.

Nu ska jag försöka sova gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0