Ett nytt kapitel

Jag har sedan jag kom hem från Nya Zeeland planerat att börja skriva här igen, men något har alltid kommit ivägen. Nu passade det dock extra bra, på grund av de saker som ger mig min flerbottnade rubrik.

* Jag kommer börja ett nytt kapitel i bloggen. Livet har förändrats och så kommer även innehållet. Mer diskussion, mer UNF, mer påverkan.
* Efter det brutala knivrånet mot 16 ungdomar på ett UNF-LAN i Alvesta känns framtiden omöjlig att spå. Vi har inte en aning om någon kommer dyka upp på aktiviteterna i fortsättningen. Vi måste på något sätt ta oss igenom det här och gå vidare. Jag hoppas att vi bara blir starkare.
* Mycket har hänt och kommer hända i mitt liv. Resan har påverkat mig mycket och hösten, med flytt och universitet kommer bli spännande.

En snabb sammanfattning av mitt liv då? Jag fyller min tid med att passa en söt liten unge på 7 månader, en distanskurs i matte på 25% vid KTH, jobba som ansvarig på UNF:s fritidsgård i Lessebo och ideella arbeten. Sigfrid har jobb på Öland och bor strax utanför Kalmar, så helgpendlingen är igång igen. Det tär på mig personligen att vara ifrån honom, jag saknar verkligen att få ha kvällarna ihop! Annars känner jag en stor glöd för UNF just nu och vill fortsätta att jobba utåt! DÅM:et i helgen kommer bli otroligt roligt!

Nej nu får det räcka för ikväll!

För kvällen passande låt!

Live your life with arms wide open
Today is where your book begins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0