Ny design

Om det nu ska till en förändring här så tänkte jag passa p åatt byta bloggdesign! Inget jag har snickrat ihop själv, sånt har jag inte hunnit lära mig, men tyckte ändå att det blev bra!

Om en kvart ska jag promenera ner mot stationen där tåget går mot Lessebo. Idag är första dagen jag jobbar själv, även om Hugo kommer vara där lite i början. Det är definitivt ett spännande jobb, dels för att jag får jobba med ungdomar, men sen också för de problem som finns. Det är en häftig uppgift att lära ungdomarna att respektera varann! Jag ska också utforska lokalerna ordentligt, nu när vi äntligen har fått hela huset! Nästa vecka kommer tre tjejer från Färöarna på besök, så jag ska kolla om tex. dansgruppen kan ha en liten uppvisning.

21.20 går tåget vidare mot Kalmar och fem över tio får jag krama älskling igen!

I morgon ska jag se om jag kan hjälpa Niklas och Festim med flera att förbereda DÅMet. Demokrati och fest, kan det bli bättre!

Nej, nu måste jag rusa om jag ska hinna med tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0