Ensam

Tja, då ska de gnällas lite till =) Sigfrid är på firmafest, mamma, pappa och lillebror har åkt till stugan och gissa vem som ska gå och lägga sig nu? Jo jag, eftersom jag jobbar hela helgen och måndag. Ledig tisdag och sen är det full fart till fredag. Lördag blir det fest här ♥ och söndag gissar jag på lite härligt häng med de som sover över. Full fart alltså.

Lite positiva saker finns det dock, för på tisdag ska jag träffa Ulrika som jag inte har sett på väldigt länge! Ännu inte bestämt om det blir i stan eller hos oss, men vore trevligt vilket som =) Jag ser också fram emot att träffa de trevliga människorna som kommer till festen!

Men just nu sitter jag alltså här, ensam och lyssnar på konstig musik och ska gå och lägga mig i ett tomt hus. Har knappt hunnit prata med S heller. Morgondagens kväll lär knappt bli bättre, kommer vara för trött för att orka vara social. Suck...

Jaja, off to bed, så att jag kanske kan sova igen för natten igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0