Så förvirrat

Just nu känns mitt liv så rörigt. Jag kanske borde försöka skriva mer för att få ordning? Tusen tankar om allt möjligt snurrar snabbt snabbt snabbt. Detta påverkar mitt humör, min produktivitet, självkänsla och relationer, för att bara nämna några.

Vad som jag tror ställer till det mest är följande:

*Jobbet, det tär på mig på alla sätt. Länge sen jag har känt mig så kass som på jobbet och det är inte roligt! Blir så stressad av allt.
*De kommande studierna, kommer jag in på det jag vill? Kommer vi hitta någon stans att bo? Hur kommer det bli att börja plugga igen? Har jag valt rätt? Och mattekursen som jag håller på med, blir jag någonsin klar?
*Sigfrid. Vi höll på att glida ifrån varann men upptäckte det i tid. Dock fortsätter jag att oroa mig och saknar honom jämt. Ser fram emot att flytta ihop med honom igen!
*Drömmar. Jag drömmer mycket, varje natt och jag blir väldigt trött av det. Jag vaknar förvirrad, trött, ibland ledsen och ibland glad.

Allt det här, som jag liksom inte kan greppa och överblicka spär på stressen vilket gör att jag inte får något gjort. Jag längtar sååå till augusti när jag faktiskt får vara lite ledig. Då blir det Active-kongress, bla, och jag ser fram emot det så mycket!

Blandningen av positiva och negativa känslor är alltså också total, så jag vet aldrig hur jag mår. Jag vill få saker gjorda nu så jag slipper bekymra mig.

Jag ska börja med att gå till jobbet, E-tur mellan 10 och 19, för att få bocka av ännu en dag. Än så länge är 6 av 24 avklarade.

Tack till Sigfrid, Adrian, Rasmus mf för allt stöd, jag har behövt och kommer antagligen behöva det!
Tack till andra vänner för att ni får mig att tänka på annat.
Kram från en förvirrad liten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0