Sommar 2011

Idag började sommaren 2011.

Sista tentan för terminen skrevs igår, familjen kom ner och vi promenerade  runt i Malmö på jakt efter falafel, fel gick det helt klart, så kvällen slutade på Burger King istället. Fniss, fniss och åter fniss, vilket var väldigt befriande. Dagen har ägnats åt att packa ihop mig, städa lägenheten och åka hem-hem.

Nu sitter jag i Alvesta. Jag blickar framåt, och känner att den här sommaren kommer nog vara värd att skriva om, för att komma ihåg till senare. Jag tror att stora saker kommer hända, att jag kommer träffa många häftiga nya männikor och att jag kommer vilja titta tillbaka och läsa om den här sommaren.

Så jag börjar här, i soffan,efter en kväll med de första myggbetten för sommaren, med stå på händer-försök och gräs mellan tårna. Hem-hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0